Obchodní asistent/ka HORMEN CE a.s. www.hormen.cz
Koho hledáme
V současné době hledáme pracovníka do back office se zaměřením na podporu obchodního týmu. Mělo by se jednat o kreativního člověka s reprezentativním vystupováním, smyslem pro pečlivost a estetičnost. Rozhodující pro nás budou níže požadované znalosti a jelikož se daný pracovník bude podílet na přípravě zážitkových akcí pro zákazníky, je pro nás také důležité příjemné, komunikativní chování, schopnost vyjít s lidmi a silné organizační schopnosti.
Náplň práce
- Administrativní činnost, chod recepce a kanceláře
- Podpora obchodního týmu
- Objednávky zboží, komunikace s dopravci
- Zpracování cenových nabídek
- Společně s obchodním týmem tvorba projektů
- Vytváření katalogových listů
- Příprava firemních prezentací
- Zodpovědnost za chod kanceláře
Požadujeme
Bez čeho se u nás určitě neobejdete, je výborná uživatelská znalost MS Office, protože daná pozice obsahuje každodenní práci s xls tabulkami, tvorbu nabídek v excelu i ve wordu a tvorbu prezentací v power pointu.
Nezbytný je také řidičský průkaz sk. B, neboť poměrně často budete něco zařizovat, organizovat či nakupovat mimo pobočku. Němčina i angličtině je výhodou, ale netrváme na ní.
Kdo již na pozici asistentky pracoval, dobře ví, že se jedná o velmi osobitou a všestrannou funkci a je jen na člověku samotném, jakou důležitou roli bude chtít v rámci organizace hrát.
Nabízíme
Zajímavou práci ve stabilní společnosti, v pěkném prostředí a přátelském týmu lidí. Pokud máte zájem na sobě pracovat a rozvíjet se, firma to jen uvítá.
- Ohodnocení: dohodou
- Nástup: dohodou, ideální ihned
- Místo pracoviště: HORMEN CE a.s., Kaštanová 125a, Brno
V případě zájmu zasílejte své strukturované životopisy paní Lence Mazalové:
l.mazalova@human-success.cz