Do našeho pražského týmu hledáme další přísun energie v podobě Obchodního asistenta/ky.
- Umíte rozdávat nápady a dobrou náladu?
- Jste pracovitý/á, pečlivý/á a komunikativní?
- Těší vás vytvářet příjemné prostředí pro nás i zákazníky?
- Dokážete ustát stresové situace s úsměvem?
- Máte ukončené středoškolské vzdělání s maturitou?
- Ovládáte angličtinu na mírně pokročilé úrovni?
- Zvládáte práci na počítači především v MS Office?
Odpověděl/a jste na většinu otázek "ano"? Pak nám pošlete svůj životopis.
Práce je vhodná pro absolventy/ky či pro kandidáty/ky bez předchozích zkušeností. Každá znalost z oborů elektrotechniky nebo stavebnictví je vítaná, ale na praxi v oboru nelpíme.
Jako nový člen kolektivu budete mít na starosti office management, komunikaci s klienty a tvorbu podkladů a cenových nabídek pro naše obchodní oddělení (zejména práce v MS Office - úprava textu, např. zarovnání textu, vložení záhlaví a zápatí, úprava tabulek např. vložení řádků či zabarvení políček, jednoduché funkce např. násobení). Svou kreativitu nám můžete předvést například při organizaci eventových akcí.
Na oplátku za svěží vítr v našem týmu nabízíme přátelské prostředí i mobilní telefon nejen pro pracovní účely. Zaškolení je samozřejmostí, stejně jako možnost rozvíjet vaše schopnosti a příležitost podílet se na projektech, které dělají radost tisícům lidí po celém Česku. Kariérní posun na této pozici je omezený.
Zaujala vás tato pozice? Pošlete svůj životopis na adresu k.kozlovska@human-success.cz.